İletişim

Twitter: @ortakafagolcom E-Mail: ortakafagol.com@gmail.com

18.10.2011

Hersey biraz daha netlesiyor



Bu senenin su ana kadarki bariz surprizi Newcastle dersem yanlis birsey demis olmam herhalde. Ozellikle formda olan Tottenham`a karsi kaybetmelerini bekliyordum ama gayet direncli bir takim olarak gozukuyorlar su anda. Cabaye`nin kisa surede uyum saglamasi cok buyuk avantaj onlar icin ve ayrica her ne kadar cok bu formunu koruyacagini dusunmesem de Ba gollerine devam ediyor.

Sampiyonluk yarisinin Manchester sehri icinde gececegini soylemek de bu sene icin cok olasi. Iki takim da cok iyi basladilar lige ve ozellikle City`nin bir adim onde oldugunu soyleyebilmek benim acimdan gayet sevindirici. Bu haftaki derbiyi sabirsizlikla bekliyorum. Chelsea`nin de ucunculugu benim gozumde garanti gibi. Zirveyi bariz bi sekilde zorlayabilecek kapasiteleri yok belki ama oradan da cok kopmayacaklar gibi

Arsenal de yine beklenildigi gibi Nasri ve Fabregas`in yoklugunu cok arayacak gozukuyor. Hele ki transfer sezonunu cok kotu gecirmelerinin acisini da baya bi cekecekler gibi. Sakatliklar her zamanki gibi takimin belini kiriyor. Bana gore Arsenal bu seneyi ilk 6 icinde tamamlayabilirse yatip kalkip sukretmeli. Gecen sezon beklentileri karsilayamayan Liverpool ise Adam`iyla Suarez`iyle iyi bi cikis yakalamis durumda. Stevie G`nin de super donusu ilk dort icin Tottenham`la kapisacaklarinin onemli bi sinyali. Bu arada Redknapp`in da yilin bana gore en iyi transferini Parker`la yaptigini soylemek cok buyuk bi iddia degil. Hatta Parker-Modric ikilisi aralarinda iyi bi uyum yakalayabilirlerse ciddi manada bana gore ligin en iyi ortasaha ortasini olusturacaklar.

Yeni cikan takimlardan Norwich ise su ana kadar alkislamaya deger performanslar sergiliyor. Ozellikle ManU`ya karsi cikardiklari oyun takdire sayandi. Bunda en buyuk pay sahibi tabii ki Paul Lambert`in. Yazin yaptigi kadromdan memnunum aciklamasi acikcasi beni Norwich hakkinda cok heyecanlandirmamisti ama bu kadar iyi cikacaklarini cogu kisi tahmin etmiyordu bence. Hoolahan cok onemli bi isim ve Norwich`in bu performansini surdurmesi benim gibi bircok futbol taraftarini da mutlu edecektir.

Hiç yorum yok: