İletişim

Twitter: @ortakafagolcom E-Mail: ortakafagol.com@gmail.com

17.10.2012

Sil Baştan


Geçtiğimiz gün bloga yazdığım taktik önerimi sildim. Çünkü artık taktikle falan işimiz kalmadı. Onu geçtim, bu milli takım miadını doldurmuş. Her şeyden öte vatandaşlarımızın başarısını istediği bir takım değil bu milli takım. Ne yalan söyleyeyim ben de çok umursamıyorum milli takımı.. Başta Fenerbahçe olmak üzere üç büyükler üzerine kurulmuş, Ligtv-Aziz Yıldırım ortaklığının istediği gibi yönettiği futbol düzenimiz benim bu ülkede futbol seyretmekten, izlemekten keyif almamı engelliyor. Bu düzenin çökmesini istiyorum. Ayrıca son yıllarda yaşananlardan sonra fanatizm aşırı boyutlara çıkmış durumda. Bir çok insan sırf Fenerli diye Volkan gol yediği zaman seviniyor. Bu akıl tutulmalarından bir an önce sıyrılmamız için her şeye sıfırdan başlamamız lazım.


Abdullah Avcı'ya maç esnasında üzülmüştüm, ama maçtan sonra yaptığı açıklamalardan sonra bütün üzüntüm geçti. Hala iddiamızdan bahsediyor, yaptığı açıklamalar hiçbir şekilde devrim yapacağı, yeni bir jenerasyon oluşturacağı izlenimi vermiyor. Oysa ki bu göreve gelmesinin en büyük nedeni genç milli takım ile yaptıkları. Herkes ondan 92-96 dönemindeki gibi iyi bir jenerasyon yakalamasını ve yeniden iddialı olacak bir milli takım oluşturmasını beklerken Avcı "hele 2014'e bi gidelim" dedi ama kaybetti.. Abdullah hoca artık bizim iddiamızı falan unutup 2016 kadrosu için çalışmalara başlamalı. Daha önümüzde 4 yıl var. Yaşlanan Emre, Hamit, Egemen, Umut Bulut gibi isimlerden kesinlikle vazgeçilmeli. Volkan Demirel yaşlansa da bir kaleci, o nedenle 2016 projesinde yer alabilir ama 1-2 yıl milli takıma ara vermeli, yerine başka isimler denenmeli. Burak Yılmaz, Caner Erkin, Aydın Yılmaz, Bekir İrtegün, Hakan Balta, Hasan Ali Kaldırım gibi isimler bana hiç uluslararası standartta bizi üst düzeye çıkarak futbolcu izlenimi vermiyor. Bu gibi isimler yerine yenileri yetiştirilmeye çalışılmalı. Arda Turan, Selçuk İnan, Nuri Şahin, Gökhan Gönül yeni milli takımın çekirdeği olmalı. Bu isimlerin yanına Emre Çolak, Semih Kaya, Ömer Toprak, Sercan Saraer, Tunay Torun gibi isimler gelecek beklentileri için denenmeli. Ben özellikle Semih Kaya'dan çok umutluyum. Ayrıca ülkede genç ve beklenti oluşturan ne kadar adam varsa kazanılmaya çalışılmalı. Artık uluslararası standartta oyuncu yetiştirmeliyiz.

Hiç yorum yok: