İletişim

Twitter: @ortakafagolcom E-Mail: ortakafagol.com@gmail.com

7.05.2011

NBA'de yeni güçler


Uzun zaman sonra  spor amaçlı bir şeyler yazmak için klavyenin başına geçtim.. Aslında Galatasaray yazacaktım fakat Galatasaray'ın durumu benim bile bir şeyler yazmama engel olacak derecede sinir bozucu, yine de Galatasaray yazısını belki seçim sonrası yazarım( milletvekili genel seçimi değil, Galatasaray'ın başkanlık seçimi :) Şimdi biraz NBA'den bahsedelim.

Dün gece Dallas'ın Lakers'ı yenmesiyle artık herkes Dallas'ın Lakers'ı eleyeceğine inanmaya başladı ve buradan dönebilmek hakikaten çok zor. Aynı şekilde henüz 2 - 0 da olsa ben Miami'nin Boston'ı geçeceğini düşünüyorum, Orlando ve Spurs'un de henüz ilk turda elendiğini, Cleveland'ın lig sonuncusu olduğunu düşünürsek NBA'de son 4 - 5 yıla damga vuran takımların yavaş yavaş devri bitiyor gibi gözüküyor. Tek istisna Kobe - Gasol ikilisine sahip olan Lakers olabilir, ancak onların da takas vb. birşey yaparak takıma bu ikili üzerinden yeni bir çehre kazandırmaları gerekiyor.

NBA'de önümüzdeki yıllara ise MVP'nin Chicago'su, LeBron ve Wade'li Miami ve Durant ve Westbrook'lu Oklahoma damga vuracak gibi gözüküyor. Bu sene örneğin bir Chicago - Oklahoma finali izleyebiliriz, çok da güzel olur.(inşallah izleriz)

Hiç yorum yok: