İletişim

Twitter: @ortakafagolcom E-Mail: ortakafagol.com@gmail.com

25.10.2010

Utandır beni be Sabri


- Hatırladınız mı maçın 50-60. dk'ları arasında Sabri açık bir alan buldu. Biz maçı izleyen 15 kişi, aynı anda Sabri'nin kararsızlığını ekrandan bile yakaladık. Sonra abi ne yaptı topu açığa verip ileri taşımak yerine kaleye abandı, top taça doğru kavis alarak auta gitti (bu da ne demekse).
Yahu sen 10 yıla yakın bu takımda oynamış, belli bir altyapıyı zaten default almış olan bir futbolcusun, ne zaman olgunlaşacaksın be kardeş?
- Maç sıkı bir mücadelede geçti ama heyecanlı olduğunu çok söyleyemeyeceğim. Gökhan'ın her zamanki pozisyon almadaki becerisi kendini, çizgiden çıkardığı topta da gösterdi. Yobo Bilica'dan iyi ama, o kadar da iyi değil bence, abartılıyor (şu ana kadarki performansı için konuşuyorum). Alex ise bugüne kadarki en pasif derbisini oynadı sanırım.
- Dia o pozisyonda düşse penaltı çalınırdı gibi geliyor bana.
- Misimovic maalesef olmayacak, Elano da sağ kanatta adam geçmeden Rıza ortalarını (ki Rıza o ortaları tam hedefe atardı) kesecek, Cana da bu yılın sonunda takımdan kovulacak gibi görünüyor.
-Enteresan Pino beni şaşırttı, biraz daha önde buluşabilseydi top ile, bence golünü atabilirdi..
- GS, Baros'u aradı desek yanılmayız...
- Servet'ten korktum ben maçta. Bence maskeyi sağlık ekibinden değil de dericiden almış sanırım... Yüzüne tam oturmuyordu gibi geldi bana (özellikle kafa arkası bölümü)...

Hiç yorum yok: