İletişim

Twitter: @ortakafagolcom E-Mail: ortakafagol.com@gmail.com

7.04.2012

Euro 2012 Sticker Album


Teknoloji çok mu hızlı gelişiyor yoksa ben de "bizim zamanımızda" diyecek yaşa mı geldim bilmiyorum. Ancak harbici biz çocukken bu sticker albümü olayı çok farklıydı. Internet yoktu bi kere doğru düzgün, oyuncuların yaşlarını, oynadıkları kulüpleri, turnuva takvimlerini, eleme performanslarını vs. hep bu albümler sayesinde öğrendim ben. Biriktirmeye 1996'da başladım henüz sekiz yaşında, o turnuvada Coca-Cola da işe dahil olmuştu, her şişe kolaya bir tane(paket değil) çıkartma veriyorlardı. İlk tecrübem başarısızdı ama sonrasında 98, 2000 ve 2002 albümlerini tamamladım. Arkadaşlarım "albümü tamamlayana forma" yalanına inanmışlardı, ben ise sadece albüm tamamlamak için çıkartma alıyordum. 10 tane forma verseler de albümümü verir miydim, tartışılır.

Şimdi 10 yıl aradan sonra sticker albümü biriktirme işine tekrar başlıyorum. Euro 2012 çıktı. Bunları buraya niye yazıyorum. Eğer biriktirecek olan varsa bana ulaşsın. Çünkü her stickercı bilir ki bu albüm değiş-tokuş olmadan tamamlanmaz. İletişim için: oben35.5@gmail.com veya http://www.facebook.com/obenkaymakcalan

5 yorum:

İlker dedi ki...

oben ben topluyorum. bugün hürriyet'ten kitabı aldım. bi 100'lük kutu alacam. Sonrasına değiş tokuş yaparız.

Oben Kaymakçalan dedi ki...

benim şu an 260 çıkartmam var, bunların 60 kadarı fazla. konuşuruz yine.

İlker dedi ki...

ya bizim buraya daha paketler uğramadı henüz. ne bizim evin orada, ne de dün kadıköy rıhtımda paket bulamadım. bulsam bi tane açılmamış 100'lük alacam zaten.

Oben Kaymakçalan dedi ki...

tamam benim 150 kadar fazlam var. faceten haber edersin bana.

Hakan dedi ki...

Merhaba,
Nereden bulabilirim bu 100lük paketi? Balıkesir'de hiç bir yerde çıkartma yok.