İletişim

Twitter: @ortakafagolcom E-Mail: ortakafagol.com@gmail.com

14.09.2010

Galatasaray'ın Gerçek Durumu Nedir?

Şimdi kabul etmemiz lazım ki blog dünyasında adı geçen bir çok önemli insan Galatasaraylı ve yine tahminimce bu insanların bir araya gelerek oluşturduğu BlogİdmanYurdu sitesindeki yazıları olabildiğince takip etmeye çalışıyorum Çünkü bir BJK'lı olarak benim göremediğim noktaları yakalayabiliyorlar mı anlamak istiyorum.

Çabalarım sonucunda GS'ın en büyük sorununun bu gruba göre takımın parçalı forma giymemesi olarak görülmesi çok ama çok enteresan.Hiçbir arkadaş bu takımın son 5 senedir düzenli olarak erozyona uğratılarak yönetildiğine,takımın 3 top yapmaktan aciz oynadığına,GS takım oyuncularının maçın 90 dk olarak değil de 6-7 dk'lık oynandığına inanmalarına hiç değinmiyor.

Efendim neymiş parçalı forma ruhu getirirmiş..Yahu sen ilk önce;gazetelerde yıllar önce para yüzünden BJK'ı seçtiğini söyleyen "çiçeği burnunda" transferin Serdar Özkan'a bak da sonra ruh edebiyatı yap ,değil mi?

Pennearabiata'da nefis bir giriş vardı ki linkini de şurada vereyim:http://pennearabiata.blogspot.com/2010/08/duraceller-ve-sanyolar.html

İnanılmaz bir tespit yapmış gerçekten.Sormazlar mı sana be adam Hagi gidiyor,Baliç'i alıyorsun,sonra Ribery'i getiriyorsun,o gidiyor Ilıc'i alıyorsun,yok olmadı sonra Lincoln'u alıyorsun,o gidiyor Arda'yı oraya monte etmeye çalışıyorsun olmuyor,sonra yok şimdi de Misimovic'i alıyorsun oraya.Bakın bunlar inanılmaz güzel hamleler,takdir de ediyorum,vizyon da var.

Var da bu adamların arkasına bıraktığı boş alanı kime teslim ediyorsun : Saidou,Conceciaco,Ayhan,Inamoto,Volkan Arslan,Mustafa Sarp...

Orta sahayı da geçtim.Bas bas bağrılmıyor mu kaç senedir GS'in gerçek iki adet beke ve bir adet güvenilir stopere?Bir takımın yöneticileri gerçekten de bu kadar sığ olabilir mi?
Kewell,Baros,Arda ve Misimovic,bunlara ek bir Mehmet Batdal inanılmaz bir hücum gücü değil mi?Git bir sezonda da paranı defansını kuvvetlendirmeye harca.Ama FB'nin eski hastalığı maalesef GS'a da sıçramış olmalı.Bu kadar,herkesin ayrı telden çaldığı bir yönetim tarzını uzun zamandır görmedim.

Tabii Mondragon'u birkaç yüzbin euro için çıldırtan teknik yönetime de ,gönderdikleri kalecilere ne kadar açıktan para verdiklerini de sormak lazım..

Yok Hakan Balta iyi sol bekmiş de,ama stoperde de iyi işler yaparmış da,yok Sabri sağ bekte harcanıyormuş da,yok Ali Turan aslında bek değil de stoperde iyiymiş de,yok G.Antep maçında ışık görünmüş de .Tamamı palavra bu yazıların beyler,ben uzun zaman sonra seyrettim bu takımı,üzülerek söylüyorum ki bu takımdan hiçbir başarı gelmesi mümkün değil.

Çok ayrı telden oldu ama diğer takımlar içinde ddevam edeceğim bu analizlere...

2 yorum:

Burak Eken dedi ki...

Durumu tam anlayamamışsınız. Biz, "Galatasaray'ın başka sorunu yok; tek sorunu, parçalı forma." demiyoruz. Ancak parçalı forma olayı gerçekten çok büyük bir sorun. Ve bu sorunun artık daha fazla kişi tarafından dile getirilmesinden çok memnunum. İnşallah bu kitle daha da büyür ve gerekli yerlere mesaj ulaşır.

www.parcalinasahipcik.com

kalabay dedi ki...

çok iyi anlayamıyorum.Parçalı formayı geri getirmektense,bu formayı takıma giydirmeyen yönetime yüklenmek daha doğru gibi geliyor bana.
Başka bir deyiş ile yönetimin değişmesi ile birlikte hem takımın daha akılcı bir şekilde yönetilmesi sonucu ,takımın geleneklerine sahip çıkılması birbirini takip edecektir diye düşünüyorum