İletişim

Twitter: @ortakafagolcom E-Mail: ortakafagol.com@gmail.com

17.02.2011

25. Köy


Yılmaz Vural' ın bir takımla anlaştığını duyduğum dakika, o takımı daha önce çalıştırıp çalıştırmadığını araştırmaya koyuluyorum; önüne geçemediğim bir merak bu.

Bugün de öyle yaptım; Vural' ın Konyaspor ile anlaştığını duyar duymaz evvelce Konyaspor' da çalışıp çalışmadığına baktım. Evet, çalışmış; 1998-99 sezonunda, Konyaspor 2. Lig' deyken.. Grupta 3. sırada kalıp play-offa yükselememişler, grubun 2. turunda tepetaklak yuvarlanıp düşme potasının bir sıra üstüne kadar gerilemişler. Vural yolun sonunu görememiş elbet; 2. turun ilk dört haftasında takım gol bile atamayınca yollar ayrılmış. Bir Yılmaz Vural klasiği: İyi bir başlangıç ve müteakip periyodda hızlı bir çöküş.

Vural 12 yıl sonra Konyaspor' un başında; göreve başlar başlamaz hemen bir kümede kalma reçetesi sunmuş ve gazeteler Vural' ın Konyaspor' u kümede tutması karşılığında alacağı primi yazıyor.. Bunlar da bilindik şeyler.

Başka bir şey daha söylüyor Vural: "25 senede 25 takım değiştirdim; bu benim değil, Türkiye' nin ayıbı".

Şu anda gülmekte olan varsa kendisine Yılmaz Vural' ın sözleşme imzaladığı Konyaspor' un son 5 sezonda 9 teknik direktör değiştirdiğini hatırlatmak isterim.

Hiç yorum yok: