İletişim

Twitter: @ortakafagolcom E-Mail: ortakafagol.com@gmail.com

6.06.2008

Kupa Kehanetleri

1-)Milli takımımız gruptan çıkamayacak.Terim ders almayacak ders verecek.

Böyle bir defans hattı ile nasıl gruptan çıkabileceği bir bilen anlatsın derim.İşimiz çok zor açıkçası.

2-)Panzerler yine en fazla yarı final görecek

Joachim Löw yönetiminde turnuvaya sürdirek favori başlayan Almanların işin sonunu getiremeyeceğini düşünüyorum.

3-)Fransa başarılı olamayacak Raymond Domenech kapı dışarı edilecek.

Bunun üzerine Trezeguet’in de aynı gün bir Fransız televizyonuna çıkıp Domenech hakkında atıp tutmasını Giuly’nin de programa telefonla katılmasını bekliyorum.

4-)Turnuva gol krallığını yine ve yine Klose alacak

Artık böyle turnuvalarda işi otomatiğe bağlayan Klose’nin belki de yüzde yüz olabileceği son büyük milletlerarası turnuvada yine çok etkili olmasını bekliyorum.

5-)Bay Zeplin Ronaldo bu turnuvada yokları oynayacak

Benim hiçbir büyük maçta iyi oynadığına şahit olmadığım C.Ronaldo yine etkili olamayacak.Hatta gol bile atamayacak.

6-)Final müsabakasını Alman Hakem Herbert Fandel yönetecek

Finalde bir Alman olsun canım.Zati finalin oynanacağı yerler güney Almanya sayılır.

7-) Marco Materazzi turnuvayı kırmızı kart görmeden bitiremeyecek.

Yanında kendisini toparlayabilecek bir Cannavaro olmayacağı için Materazzi mutlaka arkasına adam kaçıracak sonuç kendisi için hüsran olacaktır.

Bir hafta sonra başlayacak olan Turnuva için aklımdan ilk geçenler bunlar.İlk kehanetim için eleştiride bulunacak olanlar eleştirilerini yazarken bir zahmet nedenlerini de açıklasınlar.

Hiç yorum yok: