İletişim

Twitter: @ortakafagolcom E-Mail: ortakafagol.com@gmail.com

24.08.2010

Türkiye'nin en iyi takımı

Yeni adıyla Spor Toto Süperlig'de oynayan oyunculardan bir takım kurdum. Bu takımı kurarken ligin en iyi on bir oyuncusunu alt alta yazmak yerine birbiriyle uyumlu, sistemli, dengeli bir takım oluşturmaya çalıştım. Oyuncuları seçerken kaliteden çok performansa önem verdim. Örneğin Lorik Cana Fabian Ernst'ten daha iyi oyuncudur ama ortada 1.5 yıldır taş gibi oynayan Ernst varken daha hiç bir şey yapmamış Cana'yı takıma almadım. Lige bu sene katılan oyunculardan sadece Quaresma kadroya girebildi. O da zaten sezona müthiş bir başlangıç yaptı.

Takımlar arasında oyuncu dengesi kurmaya çalışmadım, örneğin son şampiyon Bursaspor'dan bir tane bile oyuncu kadroda yok. Ayrıca Beşiktaşlıların sevgilisi Guti, Fenerbahçelilerin sevgilisi Alex ve Galatasaraylıların sevgilisi Kewell'ı da ligin en iyi takımına almadım.

Kaleci için Onur ve Volkan arasında epey düşündükten sonra tercihimi Volkan'dan yana kullandım.

Defans dörtlüsünde Fenerbahçe'den Gökhan, Lugano ve Dos Santos ligdeki diğer meslektaşlarından bir adım önde. Aralarına top tekniği yüksek Neill'i aldım. Böylece Gökhan - Neill - Dos Santos üçlüsüyle geriden çok rahat top çıkarırım, Barcelona gibi top oynarım.

Madem Barcelona gibi oynayacağız o zaman Barcelona gibi 4- 3- 3 oynayalım. Zaten bu ara çok popüler. Bu takdirde orta sahada oyunu çift yönlü oynayabilen üç oyuncuya ihtiyacım var. Ernst, Selçuk İnan ve Emre Belözoğlu en uygun tercihler.
Forvet hatttının sağında Quaresma, solunda Arda bu ligin üstünde kaliteleriyle takımın en büyük kozları. En ileride ise iki senedir leblebi gibi gol atan Milan Baros'u tercih ettim..

Sonuç olarak;

Volkan
Gökhan Neill Lugano Dos Santos

Ernst

Selçuk Emre

Quaresma Arda

Baros

Hiç yorum yok: