İletişim

Twitter: @ortakafagolcom E-Mail: ortakafagol.com@gmail.com

15.11.2010

2000 Sendromu


Sanırım hala 2000 sendromundan muzdarip bu takım.

Fatih Terim direktörlüğünde gelen UEFA Kupası ve arkasından Mircea Lucescu ile nispeten devam eden "Avrupa'da başarı" ivmesi var takımın. Pek güzel.

Ondan sonra gelen teknik direktörler, Demokles'in Kılıcı misali hep bu gölgenin altında ezilip gittiler. Yönetim-Basın-Taraftar triosu takımın başına geçen her hocadan ligin tozunu atmasını yahut Avrupa'da karşılaştığı rakipleri tesbih gibi dizerek kupa kaldırmasını bekledi. Bu şekilde edinilmiş bir alışkanlık ben hayatımda görmedim arkadaş. Demokles bile dönüp kendi kılıcının altına oturamadı yahu! Böyle giderse Aziz Yıldırım o meşhur "tesadüf" vecizesiyle tarihe malolacak.

2002'den sonra takımı çalıştıran hocalara bakıyorsun: (yeniden) Fatih Terim, Gheorghe Hagi, Eric Gerets, Karl-Heinz Feldkamp, (Cevat Güler'i atlıyorum) Michael Skibbe, Bülent Korkmaz, Frank Rijkaard, (yeniden) Gheorghe Hagi... Hepsinin takıma geliş ve takımdan gidiş hikayeleri aynı; hepsi 2000 ruhunu diriltmeye geldi ve hepsi 2000 ruhunu diriltemediği için ya kovuldu, ya da baskıdan bunalıp istifa etti.

Şimdi, bir ay kadar evvel yeniden 2000 ruhunu diriltmeye gelen Gheorghe Hagi var takımın başında ve ilk iki maçın ardından "aha diriliyor" denilen o ruh, dördüncü maçın sonunda yine iki seksen uzanmış anlaşılan; ki mızıklanmalar başlamış.


Onun yerine ne oluyor?

Yönetim Kurulu olağanüstü toplanmış bugün. Muhtemelen "hocamızın arkasındayız" mesajı verecekler birazdan.

Hiç yorum yok: