İletişim

Twitter: @ortakafagolcom E-Mail: ortakafagol.com@gmail.com

29.11.2010

Kimin Hatası?

Guti bey bu hareketi sanırım Hagi'ye gönderiyor, saygıları ile birlikte..
Ben Cana'nın stoperde Servet'den daha iyi bir tarafını göremiyorum, biri de bana anlatsın karşılaştırmalı yahu..
Barış-Servet değişikliğinin sonucunda Guti'nin serbest oynamaya teşvik(!) edilmesi, maçın kadroları açıklanırken Beşiktaş'ın gerçek tek hücumcusunun Holosko olduğunu gördükten sonra o bölgeye stoperden devşirme sağ bek koyulması bile Hagi'nin daha çok ekmek yemesi gerektiğini, ancak o ekmeğin Türkiye'de olmaması gerektiği giderek belirginleştiriyor...
Maçı kesinlikle Beşiktaş kazanmadı. Çünkü Beşiktaş dün çok ama çok kötü bir top oynadı. Yazık, çok üzülüyorum. Maçın skoru kesinlikle bu olmamalı idi.
Bakmayın etrafta Beişktaş'ı övecek çok adam olacaktır, ama maalesef gerçek bu değil. Ne kadar teknik direktörü eleştirsek de GS'nın iki topu kaleye girseydi herkes Hagi'i övecekti, bunu da biliyorum.
Ersan'ın daha pişmesi gerekiyormuş, büyük maçlarda belli oluyor tabii bu durum.
Cenk'in, zaman geçirmek için yere yatma bahanesi ile koluna çarpan topun kaleye girmesi de umarım herkese ders olur...
Tabata'nın bu takımdaki işi nedir, birisi bana anlatsın...
Aurelio'u çok beğendim, sanki 3. stoper gibi oynadı.
Bak yine sinirlendim, sen Baros'u oyuna alırken bu adama top atabilecek takımdaki 2 kişiden birisi olan Elano'yu neden taça attın ki?
Neill'e saygılar, Nobre'nin kartını engellemek istemesi çok hoş bir davranış idi... Ama sanırım Nobre'ye daha önceki pozisyonlardan pusuyu kuran hakem affetmedi...
Guti neden penaltı atıyor ki?

Hiç yorum yok: