İletişim

Twitter: @ortakafagolcom E-Mail: ortakafagol.com@gmail.com

21.01.2011

3 Bomba Transfer!


Efendim Galatasaray'ı gelecek yıllara taşıyacak transferler yukarıda.

Kim bunlar yahu?

Galatasaray Taffarel, Popescu, Hagi, De Boer, Kewell, Baros, Neill'den sonra bu adamları mı buldu transfer edecek? Kaleci kendi takımında yedek, forvet dediğin adamın kimse tarafından esamesi okunmuyor, efendim Steaua'nın kurtarıcısıymış da, ümit vaad ediyormuş.. Galatasaray'ın ümit vaat edilmesine mi ihtiyaç var acaba, şu anki durumda?

Yekta'yı da umarım yemezler bu takımda...

Bir kulüp, sürekli aşağı doğru iner mi? Hiç mi ara vermez, silkinmez?

Bence yine Hagi'nin ve o rumen menajer kimdi -Becali?- cebine girecek paralardır, Galatasaray'ın vizyonunu çalan...

8 yorum:

Oben Kaymakçalan dedi ki...

görüşlerine kesinlikle katılmıyorum. yıllar önce böyle bir yazıyı sasa ilic için yazmıştım. o zaman ilker beni uyarmıştı bilmediğin adam hakkında neden öngörüde bulunuyorsun diye. ki ilic galatasarayın son 10 yılındaki en faydalı yabancılardan biri oldu. o günden beri izlemediğin adamı değerlendirmem. bence bekleyip görelim.


bu transferleri özelde değerlendirmek gerekirse;


hadi zapata yaşlı bir kaleci bitmiş bir sezonda ufukla aykuta şans vermek varken devre arası kaleci getirmek mantıksız olabilir.

ama stancu ve yekta hem genç adamlar hem de yaşlarına göre iyi işler yapmışlar. bu takım jardel'i de boer'i lincoln'ü keita'yı elano'yu getirdi de mi başarılı oldu? yoksa sasa ilic'le, saidou ile, necati ateş'le mi?

illa kariyere bakmamak lazım hele galatasaray gibi yıldızların çoğu zaman tutunamadığı bir takımda böyle genç isimlere güvenmek gerekli.

bir şey daha: sezon gs için çoktan bitmiş, tek avrupa ümidi türkiye kupası, devre arasındayız, galatasaray kimi getirebilirdi ki?

Mehmet Reşit dedi ki...

Anladığım kadarıyla eleştiri, bu transferlerin "bomba" olarak lanse edilmesiyle başlamış ama sonra eksen değiştirmiş.

Başlangıç faslında haklılık payı var aslında; örneğin bir Barış Özbek de sözleşme imzalandığında bomba olarak manşetlere çıkmıştır, eminim . Bizim, spor gazetelerinde sayfa edinmiş büyüklerimizin yaptığı her transfer bomba olmak zorunda ya.

kalabay dedi ki...

bana kalırsa Galatasaray kulübünin ismi Avrupa'da hala Beşiktaş'ın çok üstünde.Bu nedenle Beşiktaş'ın yaptığı transferleri, maliyetlerini de incelersek Galatasaray'ın ismini kullanarak daha etkili oyuncular getirmesi daha olası idi diye düşünüyorum.
Bu arada İliç ile ilgili maalesef yorumuna katılmıyorum.İstatistiki olarak belirtebilirim ki 67 maç 25 gol atmış bir oyuncu ,takımına bu kadar katkı vermişmidir,tartışılır.
Yoksa bugün kimse Alex'i tartışamaz(!) olurdu.

Övünç Şentürk dedi ki...

Arkadaş bir kerede yarışmayın yaw , Neymiş ismi Beşiktaş'ın çok üstündeymiş.Aferim ...

Takımda Guti var Qauresma var,Simao var onlarla Dos Santos ,Jo gibi abuk sabuk adamları kıyaslamaya kalkarsınız , aynı şeyi geçen sene biz gördük dersiniz , bir kerede objektif olun ... Beşiktaş'a karşı neden kimse objektif yaklaşamıyor anlamıyorum ...

kalabay dedi ki...

Övünç ilk olarak belirtmek isterim ki ben Beşiktaş taraftarıyım.
Ancak bu,benim geçen 10 yıla objektif bakmamı da engellemez.Nitekim Oben ile yazışmamız da bu seneyi kapsamıyor.
Bu seneye kadar Avrupa'da esamemiz okunmazken,Galatasaray'ın ismi değil sadece avrupa,tüm dünyada biliniyordu.Tabii ki 2000 şampiyonluğunun etkisi vardır,ancak bu kulüp -her ne kadar oyuncularına çok da vefalı davranmasa da-her zaman üst düzey oyunculara çok rahat erişebildi son 10 yıllık dönemde.Bence bunu kabul etmeliyiz.
İnşallah Beşiktaş burada Galatasaray'ın elinden bayrağı alabilir,nitekim bu sene UEFA'da yapacağı bir Mcity sürprizi ile bunun ilk adımı gelir.
Ama bu kadro,tecrübeli bir takım tarafından tarumar edilebilir mi,onu görmemiz açısından da mükemmel bir sınav olacak,inşallah Mcity maçı.Zaten Kiev'e elenirsek cevabı erkenden almış oluruz.
Ama tabii bu,çok başka bir konu..

Övünç Şentürk dedi ki...

Ya hocam geçen sene Fulham final oynadı 9 sene önce Alaves final oynadı noldu çok mu biliniyor Avrupa'da Alaves ? Esamesi okunmuyor ...

1998'de kupayı kim aldı desem kimse bilmez doğru düzgün anca internetten bakar söyler.Şu an itibariyle Portekiz ve İspanya'da Galatasaray'ın BJK'dan daha fazla biliniyor olması mümkün mü ?

100. yılda çeyrek final oynamışlığız var bu arada ...

Oben Kaymakçalan dedi ki...

Galatasaray'ın Avrupa başarısını Alaves ya da Fulham gibi sadece bir senelik bir UEFA Kupası olarak tanımlayamayız. Galatasaray 1988'den 2004'e kadar Avrupa'da üst düzey oynamıştır ve Avrupa'da çok iyi tanınır. Ben buna kendim de şahit oldum, bir çok şahit olan da var. Beşiktaş'ı bilmiyorum ne kadar tanınır ama Portekiz dışında hiçbir ülkede Galatasaray'dan daha tanınır olma ihtimali yok bence, sadece yaptığı transferlerle popüler olunacaksa Katar takımlarının hepsi bilinirdi. Bir tane Katar takımı bilen var mı?

kalabay dedi ki...

ben bu konuda Oben'e katılıyorum.Galatasaray'ın tanınırlığı,2002 dünya kupası başarısındaki rol oyuncular ile daha da pekişmişti bana göre.
Örneğin o dönem Hasan Şaş'ın adı çok biliniyordu..
Beişktaş o yolda gidiyor,ama sabırsız davranmamak gerekir,çünkü GS bunu 4 yılda başarabilmişti,ki 1986-1999 dönemleri arasında da Avrupa'da önemli başarıları vardır GS'nin...