İletişim

Twitter: @ortakafagolcom E-Mail: ortakafagol.com@gmail.com

31.01.2011

Nihayet

Önce eski yazıların linkini vereyim; Hakan Şükür' ün devamlı konuşması, her lafı dolandırıp kendisine haksızlık yapıldığına ve hâlâ oynayabileceğine bağlaması üzerine:


Bir de tabii, konuyla ilişkilendirilebilecek "2000 Ruhu" serisi var; bu acayip işin Hakan Şükür ayağından sonra yönetim ayağını da göstermesi bakımından:


Daha da isterseniz şu linke tıklayarak blogda yazılmış "Galatasaray" etiketli yazılara ulaşabilirsiniz, ki son bir senede yazılanların yarıdan fazlası kulübün içerisinde dönen absürd işlere dairdir:



Efendim nihayet, Hakan Şükür' ün futbola dönüşü ikinci bir ağızdan dile getirildi: Galatasaray kulübü divan kurulu üyesi sıfatıyla Yılmaz Toköz diye biri bir basın toplantısı düzenleyerek Hakan Şükür ile prensipte anlaştığını açıkladı.

Habere göre Hakan önce anternman eksiğini öne sürerek itiraz edecek olmuş, ama Yılmaz Bey' den gelen ve nedense kendisinin aklına gelmeyen 1 aylık çalışmayla açığını kapatma önerisi üzerine teklife ısınmaya başlamış.
Bence devamında ikna çabaları, ısrar, baskı derken Hakan' dan net bir evet de gelmiştir ama camia bu kadar hızlı bir gelişmeyi zor kaldıracağından hadise gündeme ağır ağır pompalanıyordur.

Vallahi, Galatasaray yönetimi o derece zıvanadan çıkmış vaziyette ki, "yok canım bunu da yapmazlar artık" diyecek adam ben tanımıyorum. Sadece heyecanla Hakan Şükür' den bu konu üzerine gelecek tevazu dolu açıklamaları bekliyorum.

2 yorum:

emoshus dedi ki...

bi an okg yerine yanlışlıkla zaytung'a girdiğimi sandım..

Mehmet Reşit dedi ki...

Şaka gibi, değil mi?