İletişim

Twitter: @ortakafagolcom E-Mail: ortakafagol.com@gmail.com

16.01.2011

Adnan Polat Ne Dediğinin Farkında mı?

Toki başkanı açıklama yapıyor ve diyor ki:

"Ali Sami Yen'de kiracılık hükümlülüklerini yerine getiremeyen Galatasaray yönetimi, ve aynı şekilde bu arazide de aynı şekilde yerine getiremedi. Bu stad olmayacakken, başbakanımız bu stadı yaptırdı"

Bunun üzerine stattakiler yuhalıyorlar. Peki böyle bir açıklamaya kalan Galatasaray Spor Kulübü'nün başkanı çıkıp ne diyor:

"Bunu yapanlar Galatasaraylı bile değil, görüntüleri Emniyetle birlikte izleyip bunu yapanları stada almayacağız"

Herşeyin başında o statta yer alan kişiler biletixten bilet alıp da giden insanlar değildi. 9 bini Galatasaray kulüp üyesi olan Galatasaray Spor Kulübünün davetlisi olan 50 bin kişiden bahsediyoruz. Polat, TOKİ başkanın açıklamalarında kendini savunmak yerine, kendi davet ettiği kişileri stada almamaktan bahsediyor.

Yarın öbür gün "yönetim istifa" diye bağıran kişileri de "kameradan tespit ettik, burası insanların ailesinin gelip maç izlediği yer, stada almıyoruz" da diyebilecek mi? Can, avukat olarak söyler misin, birini ıslıklayarak protesto etmek kanunlara aykırı mı?

Nereye gidiyoruz ya, daha 2 ay önce Melih Gökçek, gecekonduyu stada almamak için biletleri davetiye şeklinde veriyordu. Şimdi de Polat çıkmış "maça gelecek kişileri ben seçerim" diye despotluk yapıyor. Hoş, bahsettiğimiz kişi 2-3 sene önce Sami Yen'deki Fenerbahçe maçından sonra kendi taraftarına "5 liraya çapulcular bilet alıp geliyor, olay çıkartıp saha kapatıyorlar" diyen biri.

Takdiri ilahi işte! Aylardır, yönetim istifa protestolarına sırf şu stadı açabilmek için direnen Polat'ın hevesi böyle kursağında kaldı işte.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Adnan Başkan uzun bir süredir kontrolükaybetmiş durumda artık bırakmalı bırakıp galatasaray'ın önünü açması kendine ve galatasaraylılığına yakışandır.

http://uludagbesiktas.blogspot.com/

Oben Kaymakçalan dedi ki...

yok böyle bir saçmalık, insanları başbakanı protesto etti diye stada almayacaksak yazık Galatasaray'a da bu ülkeye de.

bana kalırsa zaten açılış maçına davetiye ile adam çağırmak da saçma. çapulcu lafını ben duymamıştım, bir arkadaşım söylemişti şimdi senden de duyunca inandım. böyle dedikten sonra galatasaray türkiyedir diye sloganlar atmak da ayrı bir çelişki..

Övünç Şentürk dedi ki...

Kendini savunamamasının sebebi herifin doğruyu söylüyor oluşu olabilir mi ?

Ben bunlara değil Helal-i Hoş olsun söylemine takıldım .Lan sen kimsin denyo ? Kimin parasıyla yaptın o stadı kime helal ediyorsun ? 400 trilyona stad yaptın yerine 600 trilyonluk arsa almadın mı bre dürzü ?Devlet memuru ne zamandan beri halkla böyle konuşabiliyor arkadaş ?

Koskoca camiaya dilenci muamelesi yapıyor herif bir tane camianın önde geleni çıkıpta noluyor lan burda demedi ? Bu kadar mı sahipsiz bu kulüp bu kadar mı ele geçirmiş bu adamlar ülkeyide hepsi tırsıyor ...