İletişim

Twitter: @ortakafagolcom E-Mail: ortakafagol.com@gmail.com

13.07.2010

Casillas'ın Öpücüğü



Cuma Ali ile delorean'ın tepkisini halen daha anlayabilmiş değilim. Benim gördüğüm maçın başından itibaren Hollandalılar, İspanolları kasap gibi doğradılar. Robben'in net pozisyonları vardı ancak galibiyeti hakeden kazandı. Futbolun adaleti kanımca yerini buldu.

Beşiktaş sağolsun, yeni sezonu sadece 4 gün sonra açıyoruz.

Dip not (zaytung'dan alıntıdır): Gaziantepspor'un yeni transferi Sosa, Beşiktaş camiasında heyecan yarattı...

1 yorum:

Cuma Ali dedi ki...

abi Hollandalılar sert oynadı tamam ama De Jong'un attığı uçan tekme dışında öyle çok abartı bi faul yoktu. günümüz futbolu zaten çok sert ve ben o sertlikten daha fazlasını görmedim. benim daha çok demek istediğim ispanyolların bu faulleri çok abarttığı, lehlerine kullanmaya çalıştıkları. iniesta'nın yerde kıvranıp hakem devam ettirdikten sonra van bommel'i düşürdüğü pozisyon çoğu şeyi açıklıyo aslında. yine de ispanya daha iyi oynadı ve aldı maçı, tebrikler...

bu arada premier lig fantasy açılmış yine, hemen okg liginin açılmasını talep ediyorum =)