İletişim

Twitter: @ortakafagolcom E-Mail: ortakafagol.com@gmail.com

29.04.2010

Savunma Sanatı


Ben bu maçı geçen yıl izlemiştim, yine aynı turda. Barcelona’nın rakibi bu kez Guus Hiddink ve Chelsea idi. Maçın gidişatı yine aynı şekildeydi. Chelsea çok iyi bir yarı saha savunması yapmıştı. Bu kez Mourinho’nun bir gol yeme hakkı vardı Hiddink ile karşılaştırırsak.


Geçtiğimiz yıl Hiddink, Barcelona’nın nasıl durdurulabileceğini çözmüştü, Mourinho yeniden Amerika’yı keşfetmekle uğraşmadı. İstesen de istemesen de Barcelona, topa daha çok sahip olacak, çok pas yapacak vs. Mourinho al kardeşim sana top dedi ve bunun sonucunda %75’e %25 gibi akıl almaz bir topla oynama farkı çıktı. Ama gel gör ki Barcelona’yı kaleye yaklaştırmadılar. Savunma sanatı olarak doktara tezi olabilecek bir maçtı.


Geçen yıl da esasında bunun bir problem olabileceği görülmüş ve bu durumlar için daha kalıplı, daha hava toplarına hakim, daha ceza sahasında yoktan var edebilen Ibra dünyanın parasına takıma getirilmişti. En azından bu sezonluk bu aşı tutmadı.


Pique şu maç için fazlasıyla bir paragrafı hakediyor. Şimdiye kadar ziyadesiyle, geriden en iyi top sokan, nokta pas atan vb. Sıfatları yakıştırmıştık kendisine ama dün attığı golü Türkiye’de oynayan santraforlardan atabilecek adamların sayısı bir elin parmağını geçmez. Zaten Guardiola da Ibra’yı oyundan çıkardıktan sonra pivot santrafor olarak Pique’yi kullanmaya başladı.

İlker Yasin’in İnter’in muhteşem savunma başarısına hiç değinmeyip, sadece Messi’ye sallamasını, “Messi adam değil, Guardiola teknik direktör değil” zırvalarına bir yerden sonra katlanamadım ve internetten açtım ITV’yi oturdum oradan izledim. “Maradona’yı çok anlattım, Messi’nin Maradona’nın yanına bile yaklaşamaz” dedi. Maradona’yı izlemedim, zaten izleyen kuşak da bugünkü gibi Maradona’nın haftada iki maçını açık kanaldan izlemiyordu. Maradona’nın kazandığı Şampiyonlar Kulüpler Kupası sayısı 0. Gidip bir maçı çeviremedi diye Messi’yi yere sokacaklarsa bu spikerler, Star finalde de Papatyam’ı yayınlamaya devam etsin ben İnternetten izlemeye devam ederim.

3 yorum:

Övünç Şentürk dedi ki...

Zaten husumetimiz var Star Tv ile o sebeple maçı Gürcistan kanalından izledim ayrıca Star'dan izlemeye çalışan arkadaşlarıma bizzat bisskeyler bulup başka kanallardan izletmek içinde çaba gösterdim.En azından İlker Yasin'in saçmalamalarından kurtardım bir grup insanı.Bisskey girmek ile ilgili bir yazı hazırlayacağım yakında :)

Bu yazıdan anladığım Bir adam Ertem Şener'i aratabilir mi sorusunun cevabı çıkmış demek ki dün akşam ....

SinnFein dedi ki...

ben dün akşam beterin beteri varmışı bizzat gördüm, dinledim, seyrettim! Sizin gibi şanslı da değildim ki pederlerde izledim çünkü...
Önce İlker Yasin'e küfür etmiştim ki arkadan Hikmet KAraman konuşmaya başladı. Zaten o saatten sonra benim içinde maç bitti.
Kardeşim bir kanal bu kadar mı çok küfürü sever anlamamki!

geloraptor dedi ki...

Pique'nin golünü değil türkiye'de dünyada atacak santrafor sayısı kaçtır ki!!!