İletişim

Twitter: @ortakafagolcom E-Mail: ortakafagol.com@gmail.com

9.05.2010

Şampiyon Viking İstilası

Bir OrtaKafaGol geleneği olan Fantasy Premierleague'de şampiyon bu sezon bir yıl aradan sonra lige geri dönen Can Özenç oldu. Geçtiğimiz yıl Can Özenç'in yokluğunda şampiyon olan Cuma Ali Uçar ise sezonu ikinci sırada tamamladı.

Yılın açık ara en büyük hayal kırıklığı delorean'dan geldi. Geçtiğimiz yıl, Cuma Ali ile son haftaya kadar büyük bir çekişmeye giren delorean bu yılı anca 9. sırada tamamlayabildi.

Geçtiğimiz yılı 3. sırada tamamlayan bendeniz ise askerlik sebebiyle sezona büyük beklentiler içinde girmemiştim zaten. 7. sırada ligi tamamlayan takım bu sezon üzerine düşeni yapmış oldu.

Katılan herkese teşekkürler. Yazın dünya kupası ile fantaziye devam edecek olsak da esas heyecan yine ağustos da premierleague de devam edecek.

8 yorum:

Can Ö. dedi ki...

Kendimi hapisten çıkıp da unvanını geri alan Mike Tyson gibi hissettim.

Dünya Kupası'nda da yakanızı bırakmicam.

delorean dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
delorean dedi ki...

son haftalar bıraktım ya sinirlenip.oyuncu değiştiriyorum maç erteleniyo. bu seneki kar yağışları beni çok etkiledi. tebrik ediyorum herkesi :)

Övünç Şentürk dedi ki...

Can'ı bir kez daha tebrik ediyoruz.Gerçi kendisi sıkılmıştır heralde her sene her sene :P

Dünya kupası için kendi çapımızda ödüllü birşeyler yapabiliriz.Kazanan arkadaşa Şamppiyonun formasını hediye etmek gibi :)

Yanlız toplasan ülkede 100 tane Övünç çıkmazken bizim ligde iki tane olması çok enteresan.

Cuma Ali dedi ki...

can'a tebrikler ama gelecek sene 1. benim şimdiden söyleyeyim!!!

ödül işi her zaman daha zevkli yapar oyunu, katılıyorum

İlker dedi ki...

benden bi okg forması çıkar ödül olarak :) Herşeyi yönetimden beklemeyin kardeşim :)

Övünç Şentürk dedi ki...

Yönetici olmak kolay mı kardeşim ?
Zaten site versin ödülü diye bir olay olmadı patron .

Böyle bir ödülle dünya kupasına daha da keyif katmak isteyenler durumu bildirip payına düşen kadar ücreti havale yapar olur biter.Çoğunluk olmaz derse olmaz yapacak bir şey yok :)

Av. Levent Öge dedi ki...

patrona bak, okg tişörtü diyo, ben arjantin forması isterim kardeşim, patron uyumasın taraftara sahip çıksın:)