İletişim

Twitter: @ortakafagolcom E-Mail: ortakafagol.com@gmail.com

12.03.2010

Yeni Dönem

Pazarlamanın değişen kurallarını anlatmak için hep şu örnek verilir: Eskiden üretici üretir ve satışa sunar, tüketicinin satın almasını beklerdi. Artık önce tüketicinin ne istediğini öğreniyor, sonra ona göre ürün üretiyor. Açıkça söylemek gerekirse ortakafagol.com’un hikayesi de buna çok benziyor. Bundan 5.5 yıl önce henüz 19 yaşındayken bu siteyi Can ile kurduğumuzda kendi kafamızda ne varsa onları uygulamaştık. O dönemde pazarda tekel olunca da aslında bu sistem oldukça iyi işlemişti. Ne zaman ki pazarda inovatif çözümler üreten alternatifler (bloglar) çıktı o andan itibaren talebe karşılık verememeye başladık. Bunun sonucunda bundan 637 gün önce sitenin 2200 olan günlük sayfa gösterimi bugün itibariyle 220lere düşmüş durumda. 40 gündür yazı koymadığımızı düşünürsek bu bile başarı sayılmalı

Aslında talep basitti: “Aslında kafamda fikir var ama yazmaya vakit bulamıyorum!”. Hatta bi arkadaş şöyle demişti: “Ben ödevleri bile yapmaya üşenirken, koskoca makaleyi nasıl yazayım” Sanırım talebe cevap verecek çözümü bulmak için pazarlama bölümünü bitirmem gerekiyormuş :)

Neyse millet yazmamak için artık bahaneniz kalmadı! Çok değil bundan kısa bir süre öncesine kadar Hürriyet tarafından Türkiye’nin en iyi 100 futbol sitesinden biri seçilen, birçok dergiye konu olan, buradan çıkan yazarların dergilerde yazar olduğu sitemizi eski günlerine döndürmenin zamanı geldi. Elbette ki Emre Yalçın’ın kaleciler serisi gibi uzun makalelerimiz her zaman olacak. Bunun yanında yazarlarımızın günde 5 dakikalarını ayırıp iki satır çiziktirip kafalarındaki düşüncelerini bi post ile aktaracaklarını düşünüyorum.

Forum ve yazar sayfasından yaklaşık 35 tane invitation gönderdim. Sitede hangi e-mailiniz varsa oradadır. Kimse “vay efendim, ben sitenin bunca yıllık üyesiyim, bana göndermemişsin” demesin, ya mailini bulamamışımdır, ya da maili eskidir. Bana yeni mailini göndersin ben de atayım invitation’ı

Hadi bakalım arkadaşlar, paylaşın kafanızdaki düşünceleri.

İlker

Dip Not: Eski sitedeki yazıları nasıl kurtaracağımızı bulana kadar eski site açık kalacaktır. www.ortakafagol.com/default.asp adresinden ulaşabilirsiniz.

7 yorum:

pirizcinuri dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
pirizcinuri dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
pirizcinuri dedi ki...

Alışmak zaman alacak ama yazı yazmak için gerekli gazı aldığımı söyleyebilirim rahatlıkla...

Övünç Şentürk dedi ki...

Evet insan yeşil yeşil göremeyince bir garip oluyor :) Yazacak çok şey varda, önce sayısal filan çıkması lazım :)

Can dedi ki...

ilkercim, eski yazıları basitçe copy paste edemiyor musun, tarihini yazıp blog'da yayınlarsın, tag'ler üzerinden de kategorilere ayırırsın gayet de basit olur

Can Ö. dedi ki...

ha anladım, girilen post kayıt tarihini değiştirebiliyorum sanırım. kayıt tarihine yazının orjinal tarihine göre giriş yaparsam sanırım blog otomatik olarak onları kronolojik sıraya dizecektir. Yine de tabi çok zahmetli bi iş. 904 tane yazı yazmışız eski sitede.

pirizcinuri dedi ki...

ben hala forum havasındayım. bi de şey komik "ortakafagol dedi ki" "bilmemkim dedi ki" ne dedi aq. atatürk diyor ki vardı eskiden ona benzemiş merak ediyom hemen ne dedi ki la die bakıyom