İletişim

Twitter: @ortakafagolcom E-Mail: ortakafagol.com@gmail.com

21.06.2010

10. Gün: Haftasonu

- Roberto Gotta'nın yazdığı gibi, İtalya o kadar hücumda etkisizdi ki; Yeni Zellanda'nın İtalya'yı beraberlikte tuttuğu bir maçta kaleciye övgüler yağdırmıyoruz bile. 2 Temmuz 2009'da Konfederasyon Kupası sonrası yazdığım yazıdan aynen alıntı yapıyorum:

"İtalya daha kadro kurma düzeyinde B planına sahip değildi. İlk göze çarpan Totti’nin yerinin doldurulamayışı. Orta alan ile forvet birbirlerine çok uzak kalıyorlar ve bu sebeple organize atak geliştiremiyorlar."

Aradan bir sene geçmiş, bırak Totti'yi, Pirlo da olmayınca şu takımda atak kuracak kimse kalmamış.

- İtalya - Yeni Zellanda maçının son iki dakikasında oyuna giren Andy Barrow, ülkesinde tam zamanlı olarak bir bankada çalışıyor. Koskoca İtalya, bankacıları yenemedi. Benim esas anlamadığım tam bir sene önce İspanya bu kiwileri 20 dakikada beşlemişti. Bu adamlar hangi arada top oynamayı öğrendiler?

- Yeni Zellandalı futbolcular neden Haka dansı yapmıyorlar? Ayrıca bu adamların halkına da yazık. Ülke tarihinin en önemli futbol başarısı yerel saatle pazartesi sabaha karşı 03-05 arasında oynandı. Millet işe gidecek yahu.

- İtalya'nın gol sevincinde De Rossi'nin, Iaquinta'nın suratına vuvuzela çaldığı gözlerden kaçmasın.

- Slovakya şu ana kadar beni en çok şaşırtan takımlar arasında ilk üçe girer. Her ne kadar turnuva öncesinde Paraguay'a geçilmelerini beklesem de 90 dakika boyunca kaleye gidemeyecek kadar ezik olmalarını da beklemiyordum. Hoş takımın savunmasının göbeğini Salata isimli bir oyuncuya teslim edersen o takımdan nasıl bir hayır bekleyebilirsin ki?
- Haftasonu turnuvanın bir kısmını Efes One Love'a feda ettim. Şu yeni yasa tasarısı geçerse son festival olma ihtimali var sonuçta. Brezilya - Fildişi de kurban giden maçlardan biriydi. Fabiano ikinci golü atarken kaç defa elle oynadı? Fantasy de Fabiano kadromdaydı, Klose kırmızı gördüğü için oyuna alamadım. Bendeki de şans işte.

- Keita sezon içinde Roberto Carlos yüzünden gördüğü kırmızı kartın acısını Kaka'dan çıkardı.

- Turnuva maçından beri çok fazla bira tüketiyorum. Festivalde de bu devam etti haliyle. Kocaman göbeğim oldu.

- Salata adında oyuncu mu olur be?

Hiç yorum yok: