İletişim

Twitter: @ortakafagolcom E-Mail: ortakafagol.com@gmail.com

19.06.2010

8. Gün: Sürpriz Günü

- Dün postu kapatırken söylediğim kupondan biri bile mi tutmaz kardeşim? Bir de futboldan anladığımızı iddia ediyoruz.

- ABD, iki maçtır bizim Euro2008'in bir alt modeli gibi gidiyor. Önce bir farklı geriye düştüler döndüler, şimdi de iki farktan. Kazanamasalar bile amorti ikramiyesi, en azından gruptan çıkma şanslarını son maça taşıdılar ve kendi göbekbağlarını kendi kesecekler.

- Donovan'ın golünde Handanoviç, topun şiddetinden tırsıp geri çekilmiyor mu? Yoksa bana mı öyle geldi?


- Almanya maçında ben televizyonu açtım, gol oldu. Haliyle gole kadar oyun nasıldı bilmiyorum. Ancak Almanya'nın 10 kişi ile oyuna bu kadar iyi tutunması yenilgiye karşılık çok büyük favori olduklarının kanıtıdır.

- Sırbistan yine de çok gerizekalı bir takım. Dünya Kupası'nda iki maç üst üste elle oynamayla penaltı yapmak hangi mantıkla açıklanabilir? Podolski'nin kaçırdığı penaltı Almanya'nın 1974'ten bu yana kaçırdığı ilk penaltı. Nasıl bir soğukkanlılık bu ya?- David James 39 yıl 321 gün ile Dünya Kupası'nda ilk maçına çıkan en yaşlı futbolcu oldu.

- Bir önceki Cezayir ile ilgili postumda, takımda 10 Fransa doğumlu, 7 Fransa genç milli takımlarında oynamış oyuncunun bulunduğunu yazmıştım. İşin İngiltere tarafına bakmadan önce Cezayir'in topla oynama oranında 52-48 üstün olduğunu not düşmek lazım.

-Martta, Münih'te sakatlandığından bu yana Rooney'nin gol atamadığını da hemen bir yere kaydedelim. Premierleague'in, dünya üzerindeki diğer tüm liglerden daha yıpratıcı olduğunu göz önünde bulundurmalıyız. Yoksa başka türlü başta Lampard olmak üzere tüm takımın bu kadar pasif oynamasının başka bir açıklamasını bulamıyorum. Yine de bu bir özür değil tabi.

- Her ne kadar takımın Dünya Kupası'ndaki tek asistini yapmış olsa da son maçta Fabio Capello'nun artık Emile Heskey'i kızağa çekmesini bekliyorum. Tabi ki İngiliz basını bu maç sonrasında basın toplantısında Capello'yu yerden yere vurmuş. Capello ilk takımın başına geldiğinde "Nasıl olur da bu takım Dünya Kupası'nı kazanamaz anlamıyorum" demişti. Toplantıda sorulan ilk soru: "Kendi sorduğunuz sorunun yanıtını aldınız mı?" olmuş.

- Maçtan sonra Rooney, "kendi taraftarlarınızın sizi yuhaladığını görmek hoş bir şey" demiş. Capello'ya bu yorum hakkındaki görüşünü sorduklarında, "Vuvuzela sesi yüzünden ben bir yuhalama duymadım" demiş.

- Gün tabloid basınının milli takımı yerden yere vurma günü. Daily mirror şöyle yazmış:
"The fan seen necking with his girlfriend at half-time was the only person connected with England who looked like scoring all evening " (Devre arasında kız arkadaşıyla yiyişirken görülen taraftar, İngiltere ile alakalı skor yapabilecek tek kişiydi) Devamı için tıklayınız

Hiç yorum yok: