İletişim

Twitter: @ortakafagolcom E-Mail: ortakafagol.com@gmail.com

8.06.2010

KUPA – HASTALIK – PLAZMA DUASI – ATEŞ VE SANRILAR


Çok hastayım yattığım yerden yazıyorum, şu anda öyle ki; yattığım yerden tuvalete yaklaşık 10-12 adımda gidiliyor ve ben bu adımları atmayayım diye çişimin gelmemesi için dua ediyorum. Peki yazıyı yazacak dermanı nereden buluyorum? Tabi ki Dünya Kupası heyecanı. Miniminnacık bir çocukken İtalya 90’ın Legolu maskotuna hayran olmuştum ve her gün ekranda beliren yeşil sahalarda gerip bir çekicilik hissediyordum. Maçlar bitince aşağıya top oynamaya inerdik ve herkes az önce biten maçtaki birileri olurdu. Böyle böyle büyüdük. Sonra Panini manyaklığı sardı. Sürekli çıkartma toplayıp albümü tamamlamaya çalışıyordum. Türkiye’nin kupaya katılmasını rüya olarak gördüğümden aklıma bile getirmemiştim ama Üniversite öğrencisiyken katıldılar. Tam vize zamanına denk gelmişti Türkiye’nin bir maçı ve yarım saatte ne kadar soru cevaplayabildimse cevaplayıp terk ettim sınav salonunu. Türkiye Dünya Kupası’nda maça çıkıyordu daha önemli ne olabilir? Önemli olan başarı milli takım vs değildi. Dünya Kupası’nda bir maçı izlemek tarihe tanıklık etmektir benim için. Katılması bile benim için rüya olan takım gitti 3. oldu. Bu kupanın kutsallığı her turnuvada arttı böylece.

Şimdi iş güç evlilik gibi şeylerle uğraşmaktayım. Ama Dünya Kupası yine geldi. İş saatlerini yatış kalkışı yemek yemeyi hepsini bu maç saatlerine göre ayarlayacağız. Evde olağanüstü hal ilan ettim 1 ay boyunca hiçbir etkinlik yok. Dünya Kupası var başka ne etkinlik ister deli gönül. Fantazi Futbol’a da girmişim delişmen bir kadroyla şimdi evde oturup kocaman bir kaba cips yanına sınırsız birayla maç keyfi yaşama zamanı. Bu arada Allah herkesi plazmalı yapsın tez zamanda.

4 yorum:

SinnFein dedi ki...

Kasalarca biralar alındı; cips, çerez stoğu yapıldı; tüm maçların saat programları buzdolabına, yatak odasona, sevgili eşimin kullandığı bilgisayarın ekranına itinayla yapıştırıldı. Bu saatlere göre işlerin ayarlanması için brifing verildi...

1 aydır gün gün geri sayıyorm ki bu hafta da bir türlü geçmek bilmedi.. Sadece öğlen 15:30'daki maçlar hariç tüm maçları izleyeceğim...

Hatta sizinle de birkaç maçı beraber izleme ve 4 sene önceki gibi Sakarya şenlikleri yapma gibi planlarım da yok değil!

Ha bu arada sırf Dünya kupası nedeniyle gittim televizyonu değiştirip salak bir taksit olayına girdim ki allah sonumu hayra getire..

pirizcinuri dedi ki...

iyi olmuş yalnız sanki saatleri tam alamamışsın gündüz maçları 14:30 da 15:30 da değilki. Bu arada sakarya işini hafta sonu uygun bi maça ayarlamak lazım. iyi olur. son olarak 4 sene olmuş mu be vaysss

Mehmet Reşit dedi ki...

Ha! Ne! Sakarya mı?

Av. Levent Öge dedi ki...

hahaha, ben bu anı daha önce yaşamıştım:)) arjantin maçı olsun, arjantinin gözüne vuralım