İletişim

Twitter: @ortakafagolcom E-Mail: ortakafagol.com@gmail.com

25.06.2010

İlk Tur Biterken



Amerika kıtasından 7 takım ABD, Uruguay, Meksika, Arjantin, Paraguay, Brezilya ve Şili ikinci turda.

Cezayir, Avustralya, Yeni Zelanda, Kuzey Kore yani Dünya Kupası'nda tuttuğum tüm takımlar elendi.

Son Dünya Kupasının iki finalisti galip bile gelemeden ilk turda elendi.

Afrika takımlarından sadece Gana ikinci tura kaldı. Onlar da çok iyi değillerdi.

Daha ikinci maçlar bitmemişken " İkinci turda olası Brezilya - İspanya eşleşmesinin galibi şampiyon olur. Diğer takımlar boşa oynuyor gibi geliyor" yazmıştım. Şimdi de finaldeki Brezilya - İspanya maçının galibi şampiyon olur diyorum.

Bütün bir yıl boyunca favorim İspanya'ydı. Dünya Kupası başlamadan önce hem sempati duyduğum için hem Konfederasyon Kupası'ndaki oyunları aklıma geldiği için hem de İspanya'daki sakatlıkların etkisiyle Brezilya'yı bir adım öne çıkardım.

Şimdi de favorim Brezilya.

Arjantin de plasem.

Sürpriz takım için hiçbir tahminim yoktu. Şimdi uygun fikstürünü de göz önünde bulundurursak yarı final oynaması çok muhtemel olan Uruguay'ı öne çıkarabiliriz. Zaten turnuva öncesi bir çok kişinin de Uruguay sürpriz adayıydı.

Gol krallığı için favorim David Villa. Plasem Elano:)

Teknoloji çağında Dünya Kupası'nı hala çıkartma albümünden takip ediyorum. Yanlışlar var tabii. Brezilya'da Ronaldinho, İngiltere 'de Beckham, Arjantin'de Cambiasso kadroda. Ama benim için bir sorun yok.

http://twitter.com/ObenKaymakcalan

2 yorum:

İlker dedi ki...

2010 albümümde 28 eksik kaldı. Paniniden sipariş verdim bitiriyorum. Sonra kafayı kırdım gittim ebayden 1986-90-2002 albümlerini de satın aldım şimdi de 74-78-82 albümlerini kovalıyorum.

Oben Kaymakçalan dedi ki...

valla ben yeni başladım. elinde fazlalık varsa yollayabilr msn?