İletişim

Twitter: @ortakafagolcom E-Mail: ortakafagol.com@gmail.com

22.06.2010

11. Gün: 2. tur biterken

- Latin Amerika takımlarının yükselişi herkesi sevindirmiştir sanırım. Dünya Kupası = Avrupa Şampiyonası + Brezilya, Arjantin denkleminden çıkması güzel bir durum. Avrupa'nın beş büyük ligi olan Almanya, İngiltere, İtalya, İspanya ve Fransa'nın ilk iki maçta toplam sadece 2 galibiyet alabildiğinin altını fosforlu kalemle çizmek lazım. Kulüp takımları, federasyonlar karşısında fazla güçlendiler. Real Madrid'in yıllık bütçesi İspanya Federasyonu'nun bütçesinin 8 katı büyüklüğünde. Barcelona'yı bir kenara bırakırsak bu kulüplerin alt yapıdan oyuncu yetiştirmediğini, yetiştirdiklerinin de kendi ülke vatandaşı olmadığına dikkat çekmek lazım. Ufukta yeniden yabancı sayısı tartışmaları görünüyor.

- Kore'nin, Brezilya maçındaki performansını gördükten sonra bu maçta sıkı dayanmalarını bekliyordum ama erken golü yiyince dağıldılar. Portekiz sol kanattan bindirdiği her pozisyonda golü attı. Sol bek ters kademeye giremedi, Ön libero, orta sahadan bindirinleri kovalayamadı ve 32 maçta ilk defa bir takımın diğerini sürklase ettiğini gördük.
- Slovakya'ya bahis oynadım, 90+3'te Yeni Zellanda'dan gol yediler. Uruguay'a alt oynadım 90+5'te üst yaptılar. İspanya'ya üst oynadım, David Villa penaltı kaçırdı. Kumarda kazanamıyoruz, aşkta kazanalım diyeceğim ama fotoğraftaki hatunu da Iker Casillas kapatmış. Allah sahibine bağışlasın diyelim devam edelim.

- İddia edildiği gibi Meksika - Uruguay maçının beraberliğe bağlanacağını düşünmüyorum. Fransa'nın aradaki 5 averaj farkını kapatabileceğini düşünmüyorum. Javier Aguirre'in de böyle düşündüğünü, "aman yenilirsem elenirim, o yüzden beraberliğe razı olayım" gibi bir korkusu olmadığını, Arjantin ile eşleşmemek adına çıkıp çatır çatır galibiyet için oynamalarını bekliyorum.

- Grup maçlarının bu kadar çekişmeli geçmesi futbol adına güzel birşey. Son maçlar öncesi iddiası kalmayan sadece iki takım var: Kamerun ve Kuzey Kore.

- Herkes böyle Afrikalı, Suudi Arabistanlı hakemlerin yönetimlerinden yakınıyor ama Avrupa takımının maçına Avrupalı hakem veremezsiniz. Yapacak birşey yok bu konuda.

- Maradona bugün bazı as oyuncularını dinlendirecekmiş. Tevez - Higuain yerine, Agüero - Milito oynayacak. Aman ne çok şey değişti!

- Fantasy'de Forlan, Higuain, David Villa forvet hattı sayesinde Jimnastikspor'un liderliği devam ederken, Kevin, Levent Abi, Ben ve Can Puğaça ilk beşi tamamlıyoruz.

1 yorum:

Beercholic dedi ki...

Almanya'da Avustralya'yı sürklase etmişti yahu..