İletişim

Twitter: @ortakafagolcom E-Mail: ortakafagol.com@gmail.com

27.06.2010

17. Gün: Yan Hakemlerin Günü

5 temmuzda yeni işime başlayacağım ve bir daha ne zaman tatile çıkarım belli olmadığı için geçen hafta ve önümüzdeki hafta bol bol geziyorum. Bu sebeple bazı maçlar arada kaynamak zorunda kaldı. Örneğin İspanya'nın son iki maçı hep otobüs yolculuklarıma denk geldi.

Neyse günümüze dönelim. Her ne kadar herkes maçın ismi dolayısıyla çok heyecanlanmış olsa da iki takımın grup maçlarındaki performanslarına baktığımızda turun favorisi Almanya idi. Klose ilk golü attığında UNESCO Dünya Mirası kapsamındaki Mostar köprüsündeydim. Kahvede golün tekrarını gördüm. Saraybosna'ya vardığımda fark olmuştu. Sepp Blatter, mart ayında gol çizgisi teknolojisini rafa kaldırmıştı. Sanırım yeniden raftan indirmenin vakti bu maçla birlikte geldi. Ne yazık ki bu sayılmayan gol İngiltere'nin bu kötü durumu için bir özür yarattı. Yine de İngilizlerin bu durumu görmemezlikten geleceklerini sanmıyorum.

Uruguaylının hatasının hemen ardından ikinci maçta bu kez de yarım metre ofsaytı çözemeyen İtalyan yan hakemin hatası geldi. Üçüncü maçta harikalar yaratan Veron'un neden kenarda olduğunu bir Maradona biliyordur sanırım. Aynı şekilde Di Maria ve Maxi Rodriguez'in de sahada kendilerinden ne beklendiğini çözebildiklerini sanmıyorum.

Çeyrek final eşleşmesi Almanya'yı işaret ediyor. Ancak bugün de gördüğümüz gibi Messi - Tevez durduk yerde gol bulabiliyorlar. Bütün maçı Almanya kontrol ediyor derken, Arjantin yine kişisel yeteneklerle saçma sapan bir gol bulabilir.

Yarın akşam Brezilya maçına Karadağ'dayım. Fırsatım olursa görüşmek üzere.

Hiç yorum yok: