İletişim

Twitter: @ortakafagolcom E-Mail: ortakafagol.com@gmail.com

13.06.2010

2. Gün: Bakkal topu, Maradona,Kore

- Sırf 3-5 gol olsun daha fazla olsun diye her turnuvada topun ayarı ile oynanmasına uyuz oluyorum. 2006'da da böyleydi, kendiliğinden falso alan top vardı. Casillas'ın bakkal topu diye nitelendirdiği bu Jabulani'nin böyle uyuzluklar çıkartacağı belliydi, kabak bahtsız İngiltere'ye patladı.

- Demirkol'un deyimiyle Kore cidden, bir kulüp takımı gibi oynadı. A grubundaki takımların orta saha sıkıntılarını gördükten sonra Güney Kore'nin çeyrek final oynamasının sürpriz olmayacağını düşünüyorum. Yunanistan'dan bi cacık olmaz diyodum gerçekten cacık olmaz.

- Arjantin maçını izleyemedim. Kimse beğenmemiş Arjantin'i. Bu takım mı şampiyon olacak yorumları var. İzlediğimiz beş maçta kim güzel oynadı ki Arjantin'e ilk maçta burun kıvırıyoruz. Daha bismillah be. Henüz altıncı dakikada öne geçmiş takımın maçı %58 topla oynama oranı yeterli bir göstergedir benim için. Şu aşağıdaki fotoğraf gösteriyor ki bu turnuvanın yıldızı bir futbolcu değil, teknik direktör olacak.

- Şimdiye kadar oynanan beş maç da alt bitti. Turnuva öncesi Kutay "iddaa ediyorum 64 maçın en az 43'ü alt bitecek" demişti. Her takım epey temkinli başladı.

Gelelim bugünün maçlarına:

- Şimdiye kadar hiç dünya sahnesinde olmadıkları için Cezayir'in çok küçümsendiğini düşünüyorum. Neticede son iki Afrika Şampiyonası'nı kazanan Mısır'ı eleyip geldiler buraya. FIFA'nın kural değişikliğinden sonra Fransa U21 ve daha altı genç milli takımlarda oynamış, sonrasında Cezayir milli takımını seçmiş tam 7 oyuncu var kadroda. Bence önemli bir referans noktası. Fransa - Uruguay maçındaki gibi ilk maçın berabere bitmesi sonucunda iki takım da "aman yenilmeyeyim" diye düşünüp kabak tadı verdirecek bi maç izlettirebilirler bize.

- Sırbistan kadrosu itibariyle "en favori sürpriz" konumuna geldi. Zira kime sorsam Sırbistan sürpriz adayım diyor. Savunma kapı gibi, forvetler formsuz. Alt bitecek bir maç daha?

2 yorum:

karpatların maradonası dedi ki...

Cezayir 1982 ve 1986 Dünya Kupası'na da katılmıştı.Yani ilk değil.

Av. Levent Öge dedi ki...

şu ana kadar seyrettiğim en sıkıcı maç slovenya cezayir maçıydı, gruptaki diğer maç da berabere bitince puan kaygısıyla iyice çekilmez bir maç oldu